LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 2 Februari 2011

Aku rindu anak2 aku...

Masuk arini da 4 hari anak aku pergi ke rumah abah diaorang... Bosan nya aku hanya aku yang memahami.. Tp kalau diaorang ada, asyik memekik je aku ni.. hihihi. Bila anak2 xde sunyi tol rasa hati ni.. Mmg kosong.. mmmmm..... walaupun aku ada teman di hati, anak2 aku adalah penghibur yang paling dekat dihati aku.. Biar pun aku ni 'kuat tido', anak2 aku mesti datang kat katil dan cakap "ibu da la tu wan suruh bangun"...
sekadar gambar hiasan..
Lepastu diaorg akan naik katil dan melompat2 sampai la aku jadi bengang.. hahaha... Tapi tu la ubat segala keresahan jiwa aku...

Anak2 aku paham, kalau aku tengah sedih atau menangis, mereka akan datang dekat dan cakap " knp mama nangis, mama sedih ye"... k.long akan lap airmata aku... adik akan membelai rambut aku.. mmmm.. bertambah berat jiwa aku apabila melihat telatah anak2 aku yang memahami kekusutan jiwa ini.. Dia melihat setiap apa yang terjadi dalam hidup aku.. aku tak mahu jiwa dia rosak kerna aku.. Sebab tu aku jarang menitis kan air mata di hadapan mereka.. kecuali apabila aku betul2 da tak kuat untuk menahannya...
mereka suka bermain di taman permainan..
Bila ada masa lapang n ada duit lebih aku akan bawa puteri2 aku ni berjalan.. Tengok tempat la kadang2 aku ke Puchong, rumah Pak Tam aku, lepas tu kami akan ke Shah Alam ke, Putrajaya ke, Pusing KL ke, pastu g lepak kat taman permainan pulak.. masa tu la anak2 aku akan bermain sampai diaorang keletihan.. hihihi...

Selagi aku berdaya, biar la anak2 terus membesar di tangan dan di mata aku... Tu la bila anak2 takde aku cam orang bodoh.. keluar masuk bilik, pusing dlm rumah sunyi tau..
Minuman kegemaran mereka.. air 'Ting Tong'
Air 'Ting Tong' tu air yang dijual kat 7E, anak2 aku panggil air 'Ting Tong' sebab bila masuk 7E mesti bunyi 'Ting Tong'..ahaksss tu la kisah ye.. cam2 ragam puteri2 mama ni.. Love u sayang.. Biar pun anak2 ibu ni nakal tp ibu tau anak2 ibu ni cerdik dan pandai... Pandai jaga diri, rajin solat dan rajin pergi mengaji... Biar ibu hilang suami takpe jangan ibu kehilangan anak2 ibu yg noty ni... (+__+)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan