LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 16 Februari 2011

Keseronokan Anak2.. Kebahagiaan Pada Aku...

sukanya kak long dan adik bila aku kata " ok malam ni ibu nak bawa kak long dan adik makan kat luar"... "Yahooo..." jerit mereka serentak.. " Tapi adik dgn kak long kene pegi mengaji dulu, homework esok kita buat sama2 ok sayang".. ha sesekali bawa anak makan kat luar seronok gak.. huhuhu.. Dalam pale aku malam ni nak makan yang pelik sikit.. So aku ada nampak kedai Stemboat kat Senawang masa aku keluar dengan sue aritu.. Akhirnya aku pilih untuk ke sana....

Kat Senawang
start memasak

leka ye mereka!!! huhuhuhu

Alhamdulillah atas Rezeki Mu Ya ALLAH
Lepas perut kenyang.. aku bawa mereka pergi lepak kat Dataran Seremban.. Malam cuti Umum ni mmg ramai orang kat sana.. Boleh tengok kerenah orang kat sana..
Suka bergambar
Aksi nakal kak long

Noty.. huhuhu

Suka sangat dia
mmmmm... seronok tengok diaorang happy.. lepas masuk kete gaduh pulak nak baring untuk tido.. cam2 anak ibu ni.. da letih akhir ye tido jgk budak-budak tu... Dalam hati " Terima Kasih Ya Allah"....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan