LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 8 Februari 2011

Kisah cuti..

mmmmmm.... hai semua, badan masih penat lagi ni.. anak2 da mula sekolah setelah cuti sempena raya cina aritu.. Masa cuti hari tu anak2 aku lepak umah bapak diaorg dan aku rehat la sgt2.. hihihi. Masa anak takde aku manfaat kan masa singgang aku dgn man dengan secukup nya.. Kami pergi berkelah kat PD ( dlm hati teringat jugak kat anak sbb anak suka mandi laut :( ) seronok la sangat kami bukan pergi berdua tau.. mak pun ikot sekali dgn 2 org sepupu aku... hihihi
sampai je terus isi perut dl sebelum terjun dlm laut

Ni la sepupu aku yg noty tu

Pantai Cahaya Bulan

i like red.. :)
Masa ni kami boleh berborak dari hati ke hati.. membicarakan  macam2 benda yang perlu di huraikan.. alhamdulillah aku happy sangat lupa la aku dengan masalah2 aku.. Sepupu aku pulak yang memang jarang dapat berjalan2, apa lagi bebas la tanpa pemerhatian mata mama diaorg.. cam2 ragam..

Ke esok kan harinya...4/02/2011 tu aku g merendek dgn sue kat kl.. niat hati nak ke Menara Kuala Lumpur.. Perjalanan ok kete tak banyak di KL.. tenang je bawa kereta... Sebenarnya aku plan dengan sue nak g Cherating tp musim hujan dan banjir ni terpaksa di ubah haluan perjalanan kami...
Sape yg 'noty'... hihihi

sue sdg meninjau keadaan sekitar KL

Comel tak???

Nak col abg jap!!!.... Krdt fon da abis.. ahaksss

Menjamu selera di Kenny Roger Roasters











1 hari yang memenatkan.. tp menyeronokkan kami.. pusing2 pegi Jusco Seremban 2.. ronda2.. akhirnya pulang ke rumah.. masa yang ditetapkan untuk pulang telah sampai.. hahaha.. Sesekali berjalan tanpa anak2 ni buat aku happy sangat tp tak boleh amalkan selalu nanti terasa diri ni macam anak dara plk nanti.. Jalan2 duit pun abis so sek pun da mula kerja pun da xde cuti, dengan tenangnya aku mengharungi perjalanan hidup ni dgn berhemah dan berhati2.. Berbicara pasal jodoh aku masih berserah pada Allah menentukannya kerna aku rasa aku belum bersedia kearah itu... Tanggungjawap besar sayang, kene sabar ( aku ni cepat naik angin ), kene pandai atur masa ( aku ni kuat tido ) dan macam2 la.. sabar la kamu wahai Siti Azlina... hihihi.. insyaallah..

Aku suka memandu.. Bila aku memegang stereng kereta, aku rasa tenang.. Damai je rasa hati, aku lupe dengan masalah hidup aku.. Aku boleh ketawa, blh makan, blh menangis, boleh col, semua boleh la bila aku tengah drive.. Tapi sampai bila aku nak begini.. terus menerus melarikan diri.. tak sanggup hadapi kenyataan dan hakikat sebenar kehidupan.. Aku pun tak tahu.. Kadang-kadang aku rasa hidup aku ni hanya sandiwara.. Hakikat nya hanya sebuah kedukaan.. Ya Allah, bantu la aku untuk menghadapi kehidupan ini dengan tabah dan sabar.. Mengerti hakikat kehidupan yg hakiki.. Kembalikan keyakinan ku pada kehidupan bekeluarga... aaarrrrggghhhh... tension ye aku.. tarik nafas hembus.. ulang sampai 3 kali dan lupakan semua itu...  aku BENCIIIII.....
ahakss...

Ni la my heart aku... yg sentiasa memahami jiwa aku


Yang pasti biar la kita merasa kepahitan dahulu agar manis nya di penghujung jalan (kebahagiaan)..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan