LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 22 Januari 2011

aKu & pAnTaI.... ahakssss...

Bila tgk laut aku seperti di dalam " Dakapan Seorang Ibu"
Assalammualaikum..
Hai kawan2... Selamat tengahari, aku keje arini sampai petang.. bos xde so kene la jaga ofis.. :)
mmmmmm.. arini nak cerita pasal pantai.. Aku x tau knp aku suka sgt tgk pantai.. tenang je rasa...
Sungguh aku selalu rindu kan bau air laut.. bau pantai... nak rasa angin pantai.. Ia seperti memahami jiwa aku... Mendengar rintihan jiwa aku, tahu kekusutan fikiran aku, seperti memeluk erat aku dlm kedamaian.. Tempat biasa aku pergi, PD - Pantai Cahaya Bulan.. Agaknya laut kat sana pun da kenal aku.. huhuhu

Waktu biasa aku ke sana:-
  • Bila aku merajuk
  • tension
  • kecewa
  • nak kan ketenangan
  • muasabah diri
  • bila aku nak ddk sorg diri
  • bila hati aku menangis 
  • bila aku memerlukan pendengar yg setia




Kadang2 aku pergi dgn kwn.. kdg2 aku pergi sorang diri. klu dr umah  nak PD ambil masa 1 jam setengah tp aku rasa tenang je nak menuju ke sana. biar pun lama dan jauh.. huhuhu. Laut tu seperti menunggu kedatangan aku.. " Walau pantai dipukul omak, pantai x akan berubah, yang berubah hanya lah pasir saja"... Aku suka ayat tu.. Sukar digambar kan perasaan aku bila da sampai sana. kdg2 sampai 3 jam aku ddk kat sana..

Jom layan lagu ni...
Zaitun Sameon - Menaruh harapan.... zzzaaaasssss


Terima Kasih Ya Allah...
Kepada Engkau Tempat Aku Menyerahkan segala kehidupan ku...
Insyaallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan