LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 17 Januari 2011

Kisah Ex-Hubby

Assalammualaikum...
Hai Selamat pagi semua..
Hr ini, Hari isnan, so selamat bekerja, jgn noty2 tau...
nanti kene potong gaji plk.. hihihi

Tiba-tiba ingat kat ex-hubby plk..
  • Sihat ke dia???
  • camne kehidupannya???
  • da ada penganti ke???
  • camne dgn kerja dia???
  • :( la
 Antara Kenangan aku dan dia......

Ni la dia org ye.. Said bin Abdullah

aku ni manja dgn dia... (*__^ )

Tinggal kenangan :(

Ni Masa G Jalan2 Kat Taman Layang2, Shah Alam

Ni Kat Muar.. Ada Sepupu Kawin.. like Red.. :)
Umur kami jauh beza.. 13 tahun..
Tp mungkin jodoh kami x panjang sampai tgh jalan je..
aku x simpan pun dendam dgn dia, mgkn aku ni muda so kurang sabar sikit..
dia plk sibuk keja so paham2 la kan ******* ....
TAPI AKU NAK ORANG TAHU " AKU BAHAGIA HIDUP DENGAN DIA"
DAN AKU BUKAN " GILA HARTA" seperti dakwaan org terhadap aku...

Aku penah makan nasi dgn telor je masa hidup dgn dia..
masa dulu kami susah, org x tau pun..
sampai la jd perpisahan antara kami, cam2 org hina aku...
menangis jgk la ku...
Banyak kenangan aku dgn dia...

Aku x ajar anak2 aku benci bapak diorg...
klu free anak2 aku akan ke umah dia, tido kat sn..
ada la sesekali col...
semua ok la.. x baik buka aib org tau.. hihihi
Setiap perbuatan kita akan dibalas so kita jgn jd tuhan nak menghukum org plk...
sbb diri kita pun blm tentu lepas lg... insyaallah

Aku doakan dia " semoga sihat dan sentiasa dirahmati Allah selalu "
Dan aku lebih bahagia hidup begini....
Aku tetap diriku...
(^__^) 

Org Aceh Sedang Sembahyang,
Hari Jumaat Tengahari,
Pergi lah kasih Pergi lah Sayang,
Pandai-pandailah Menjaga Diri......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan