LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 26 Januari 2011

Dilindungi Allah....

26/01/2011...
Arini dlm perjalanan menghantar anak ke Sekolah dan ke tempat kerja...
Aku hampir melanggar mak cik yg bw motor ( x bg lampu utk membelok ke kanan )
Tiba2 aku nampak motor tu berhenti...
Brek kecemasan aku dan hampir melanggar buntut motor..
Dan aku membelok ke kanan...
Dengan kuasa allah kereta di hadapan memperlahankan kereta.. 
aku terbabas di sebelah kanan jalan ( laluan aku di jln belah kiri )

aku punya bengang allah saje yg tahu..
mengigil seluruh badan aku...
aku hanya fikirkan anak2 aku yg dlm kereta ni saje...
Mmg aku sumpah- seranah  mak cik tu...

Ya Allah. Terima Kasih kerna masih memberi kesempatan utk aku terus hidup di dunia ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan