LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 21 Januari 2011

stres

Assalammualaikum semua....
Pagi2 lg aku rasa nak nangis.. :(
Bila aku renung kehidupan aku...
same je..
Bila pagi je mesti tergesa2...
uruskan ank2...
buat sarapan...
buat bekal...
klu ada suami, x tau la camne....
aku rasa nak nangis...
aku stres....
aku tension....
aku bengang...

arini aku masak nasi lemak..
anak nak bekal nasi lemak...
pukul 5 da bangun...
mane dgn masak...
anak homework x siap lg...
kejut diorg buat kerja sek...
aku masak...
tgk2 jam da pukul 6.00 pagi...
suruh anak mandi...
itu ini itu ini
aku tgk 6.30 pagi...
suruh anak makan...
6.45pagi  gerak g hntr anak sek sekali g keje..
x sempat pun nak bungkus nasi lemak yg aku buat td...
sedih sgt... ( utk anak sempat la )

aku sedih bukan x bw sarapan...
cuma aku rasa
aku ni bkn la ibu yg baik pd anak2 aku...
masih banyak yg perlu aku pelajari...
aku kecewa sgt2....
aku x tau knp aku rasa begini...
byk benda yg aku fikirkan...
sampai bila nak begini?????
byk lg benda yg perlu aku kene ubah..

Namun aku harus bersyukur...
Sebab aku masih lg bernafas sampai saat ni...
untuk melakukan perubahan...
dan melakukan perkara yg terbaik utk anak2 aku...
semoga aku tabah lalui hidup ni...

Dan aku sebenarnya rindukan seseorg...
Seseorg yg boleh jd tempat untuk aku mengadu segala masalah aku...
Tempat bermanja...
Tempat utk aku suka dan duka....
Tempat utk aku berlindung...
iaitu..
" SUAMI "
Hidup aku dan ank2..
x sempurna
tanpa...
seorg PAPA...
dan
seorg SUAMI...

Subhanaallah......
Y aAllah...
Kepada Engkau, tempat aku meluahkan segala rindu ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan