LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 26 Januari 2011

KoSoNg...

Saat aku menaip blog aku ni...
Fikiran aku betol2 kosong...
ati aku x tau di mana...
apatah lg fikiran aku ni..
cam2 benda yang mengganggu fikiran aku..


mmmmmmm.....
x tau nak tulis apa..
tp tangan ni terus menaip..
ati ni bercampur-baur..
tp yg pasti paling byk adalah KECEWA...
AKU BETOL2 KECEWA....

Ya Allah, kenapa la aku ni x penah paham erti 'SABAR'
Bila aku cube menipu diri aku yg aku kini 'bahagia'
makin kuat dugaan yang Engkau berikan...
Namun, aku bersyukur...
RezekiMu x henti2 keatas diriku..
AKU BERSYUKUR sgt..
TERIMA KASIH YA ALLAH...
Aku malu dgn Mu Ya ALLAH
kerna Aku x penah puas dengan NikmatMu...
Aku ni Hamba yang Zalim..
Zalim pada diri sendiri...

aarrrggghhhh....
Ya Allah stres ye aku...
Knp jadi begini...
Apa yang aku Cemburukan
Apa yang aku Sedihkan
Apa yang aku Kecewakan
sbb semua tu aku yang cipta sendiri..
So aku x blh salahkan org lain..
Jalan je laaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan