LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Khamis, 13 Januari 2011

Musim Sekolah Telah Bermula.... lalalalala

 Sejak sekolah da start buka ni, aktiviti aku berubah semua sekali...
  • aku x blh bangun lambat ( mak membebel.. hihihi )
  • x blh rewang2 waktu mlm... :(
  • x blh bermalas-malasan
  • x blh marah2 anak lg
  • semua yg negatif tidak dibenarkan.. kah3
Sekarang ni, aku kene berdisplin sbb aku kene tunjuk contoh yg baik pd anak2...
ye mak ateh tau... :(( rasa nak nangis je...
tu la sape srh kawin cpt.. 
tanggung sdr..
walau apa pun aku ttp bahagia dgn anak2 aku..


Kadang tipu la klu aku kata aku :
  • bahagia
  • x stres
  • x merungut
  • rasa terbeban
  • semua yg negatif la

Namun, aku harus kuat melalui semua ni, sbb aku adalah single mother.
Cara yg terbaik aku buat adalah:-
  • Bawa kete sambil dgr lagu kuat2 ( volume 25.. hihihi)
  • tgk pantai ( waktu paling syok - malam )
  • jalan2 waktu malam.... 
Tu la jiwa aku... :) 
Walau aku ada teman, aku x lari dr perasaan sunyi..
manusia kan x penah kenal erti puas.. 
lain mcm je bunyi ye.. sbr mau ingat la.. hampeh je kan...


Dalam Doaku,
Dalam sedarku,
Dalam Tidurku,
Dalam Tangisku,
Dalam Tawaku,
Dalam Segala2Nya...
Aku berharap anak2 dan ibu ku bahagia di dunia dan diakhirat...
Menjadi hambaNya yg Solehah...
~~ Insyaallah~~
~~ Amin~~







Tiada ulasan:

Catat Ulasan