LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 4 Mac 2011

Adik masuk hospital...

Perrggghh!!!...
Adik sakit-sakit pun nak jugak bergambar... :)

 Cian anak mama..

Lena adik tido setelah semalaman tak tido...


38°C suhu badan adik masa aku bawa pergi hospital.. dengan bibir bengkak, kaki luka dan bernanah.. hhmmm.. tak sampai hati biar dia terus kat rumah, aku tekad hantar kat hospital pulak selepas aku bawa dia pergi Klinik Bayar dan Klinik Desa ( ubat tetap tak jalan ) minggu lepas.. hati seorang ibu kan, masa doc cucuk jarum untuk masuk air dan ambil darah aku keluar pergi jauh sikit ( tak sampai hati dengar dia menangis tahan kesakitan, kalau la boleh kesakitan dia tu di pindahkan kepada aku, aku sanggup Ya Allah :( )..

Mulut tetap bising walaupun sakit.. hihihi tu la dia anak mama.. tapi bila doc buat check up monyok pulak, siap nangis lagi.. takut la konon.. lepas doc bagi antibiotik dan masuk air 1 botol setengah, aku tengok adik makin ok, nak makan dan nak la merayau-rayau dengan tangan yang berbalut tu.. Alhamdulillah, selepas doc tengok adik ok, adik dibenarkan balik dengan syarat minum antibiotik dulu.. yang first tu adik muntah, cube pulak antibiotik yang lain.. mungkin pahit sangat adik tak boleh telan dan rasa nak termuntah lagi tapi nurse tu ajar minum dengan air manis.. alhamdulillah adik selamat makan ubat antibiotik tu dengan jaya ye dan yyaahhhooo!!! boleh balik... :p

Da sampai umah badan penat, kol 9pm da masuk tido semua untuk ZzZzzzzzZZZzzZzzZzzzZzZZ...
@   buah hati mama  @


Tiada ulasan:

Catat Ulasan