LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 4 Mac 2011

Teristimewa untuk....

 
 

  • Dan akhir sekali buat Mak yang aku sayangi...

Ni page yang aku sangat bangga nak buat.. hihihihi.. sebab selama aku men 'J' hampir 3 tahun ni, insan-insan istimewa di atas lah yang banyak berjasa pada diri aku dan anak-anak aku.. Aku nak ucapkan berjuta-juta terima kasih atas segala yang telah anda korbankan dan segala bantuan yang telah dihulurkan kepada ateh @ siti @ saya selama ini.. jasa kalian hanya Allah yang mampu membalas ye.. Insyaallah..

sepanjang tempoh itu, bermacam-macam suka duka yang aku tempuhi, ada kalanya aku hampir tersungkur lagi.. Dengan adanya mereka, aku kuat kembali menempuh dugaan hidup ni.. Sukar nak aku ungkapkan dengan kata-kata :)..  u all... mmuuuaahhh.. Terima kasih banyak-banyak..:)



khas untuk kalian 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan