LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 2 Mac 2011

Alhamdulillah... Kini aku 'bebas'.... ahakkkssss ♥

Syukur Ya Allah....
Kakak, wan, makcik-makcik, atok, pak long, mak long, adik, abg, akak da bebas, dik!!!!!... Alhamdulillah.. Suka nya aku hanya Allah yang tahu...
  @   happy sangat   @
Alhamdulillah

Memang aku tak mejangka kes aku selesai pada hari ini, sebab hari isnin hari tu Pejabat Biro ada col kata peguam telah ditukarkan so tunggu peguam lain untuk sambung bicara kes aku.. Aku pun terus la hubungi Mahkamah Syariah Jempol tanya camne status kes aku.. Peguam da takde ni, hati pun da hangat ni.. Orang Mahkamah kata datang la cam biasa nanti tengok apa keputusan Hakim.. ( dalam hati aku takde makna ye la tu.. entah bila nak selesai tu ) Waktu nak pegi tadi dalam hati memang takde mood, siap minta mok tih bagi mood lagi gutuu.. hihihi... Sampai giliran aku, " Puan tau tak, peguam puan da naik pangkat".. aku angguk je la.. dalam hati panas je.. " Ok setelah meneliti hujah-hujah dan keterangan saksi-saksi, maka dengan ini mahkamah memberi pilihan kepada puan untuk mengangkat Sumpah ****** (  lupa sumpah ape ) bagi melepaskan tuntutan fasakh puan ni".. aku pun kata " setuju yang arif "...

" Mahkamah dengan ini memerintahkan puan menyerahkan sijil nikah yang asal kepada Pejabat Agama Islam Jempol untuk memproses sijil cerai dan puan dikehendaki bere'dah selama 3 kali suci bermula hari ini.." Terima Kasih Ya Allah.. Syukur keHadrat dengan izinMu selesai jugak akhirnya... Hampir menitis kan airmata aku.. terharu sungguh...rasa beban yang selama ini aku pikul terlepas sudah.. Hanya dengan IzinMu Ya Allah...



Terima Kasih Ya ALLAH..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan