LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 28 Mac 2011

asal hujung minggu je mesti PENATTTT giler.... :(

hati kita da sembuh sikit..
hihihi..
kita suka sangat...
cantikkan hati kita..
banyak parut..
banyak kesan operate kan..
tapi
takpe ni asam garam kehidupan..

bukan ni yang aku nak cerita... saya je nak kongsi kegembiraan dengan teman-teman yang saya sayang.. hihihi.. berbalik pada cerita tadi.. asal hujung minggu je mesti PENATTTT giler.. :(  memang aku penat.. sampai la ahad malam isnan setiap minggu tido aku lena sampai pagi.. hantu melintas pun aku dah tak perasan.. hahahaha...

biasanya hujung minggu jadual aku memang padat.... bertambah padat kalau Papa Man datang ke rumah.. Pagi kol 6.30 pagi aku da bangun untuk rutin biasa.. pastu g pasar borong bahau, beli stok lauk untuk seminggu 'murah dan senang'... balik umah bersihkan semua stok lauk simpan dalam peti ais.. ( tu kalau  aku rajin.. kalau tak mak la yang buat.. hihihi )  sarapan, layan anak-anak dulu bagi runtuh rumah mak.. pastu tengok la kalau ada g kenduri, g kenduri la jawap ye, kalau mood nak g jenjalan, so jenjalan la aku bersama Papa Man n anak-anak.. kalau tak keluar.. aku suka masak, buat kek la, buat puding la, ikot resipi apa yang aku nak belajar..

aktiviti petang kalau tak keluar, basuh kete.. layan kucing-kucing aku.. teman kambing makan jap, masak untuk malam pastu aku siapkan kelengkapan sek anak untuk esok.. terlalu banyak aktiviti aku buat.. minggu ni projek aku, g kenduri, balik masak kek kukus perisa coklat ( lupa nak ambil gambar.. da bedal dl hihihi ), pastu malam tadi aku ubah kedudukan katil, almari, maje solek n komputer dalam bilik aku.. nak ambil mood baru.. baru freshhhh!!!!... tido pun nyenyak sampai pagi.. ahakksss...

kita takde peneman tido so kene la pandai-pandai cover... bila teringat kisah dulu.. sedih tapi nak buat camne ni dugaan untuk aku tempuhi.. anak-anak ada bilik mereka, tapi bila aku boring, aku ngurat adik aisyah tido dengan aku.. hilang jugak 'sepi' aku ni.. sekurang-kurangnya bila badan da letih takde la fikiran aku ni jauh melayang pastu melalak sorang-sorang.. sedih tu!!!..

hari biasa tak payah cakap la.. tak sempat nak tutup lampu, aku da 'pengsan'.. bangun pagi mak da bebal "tido lampu terpasang.. camne nak berlaki ni"..  hihihi jangan marah mak... cayang mak!!!  biar pun penat, hati ku happy... alhamdulillah..

 kepanasan...
:) tetap di wajah kami...


skuad perbarisan 
hihihihi
;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan