LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 25 Mac 2011

selisih faham...

salam.. hai kawan-kawan.. arini mood sedih lorrr... ngajuk dengan Papa Man.. malam tadi kami jumpa dia tido umah kawan dia sebab nak g 'sitevisit' kat Nilai.. projek kecil je, alhamdulillah.. harap-harap masuk la.. insyaallah.. berbalik cita ngajuk tadi.. tengah-tengah mood ok aku belek la fon dia. ada sesuatu yang aku jumpa.. macam biasa jawapan ye tak memuaskan hati aku..( hal keje, tak kene-mengena dengan hal kami ok.. ;p ) aku pun buat la muka tak puas hati.. Papa Man buat dek je.. aku paham kalau dia tak mau cerita sebab tu hal keje dia tapi aku ni degil nak tau jugak.. hihihi


pastu aku blah camtu je,, tanda protes.. lantak la.. aku x mesej pun dia.. sampai la aku terlelap. pukul 12.30 aku dengan mesej masuk. Aku tengok Papa man mesej, dia kata " takpe ct ada kawan nak luahkan masalah, abg takde kawan.. cuma ada ct je "... benci tol aku dengan ayat tu.. bertambah bengang la hati ni..


aku tak balas sampai la pagi ni tadi aku mesej dia.. macam2 aku tulis.. lantak la janji hati aku puas.. bukan aku tak sayang tapi aku tak mahu benda ni berulang kali ke-3.. dari ex-husband, ex pakwe sampai la ke Papa Man selalu kata aku penting kan kawan-kawan... mau tak hangat hati aku..


aku bagi kata 2..klu Papa Man ulang lagi cakap macam tu, LUPAKAN AKU sampai bila-bila.. Aku betol-betol benci dengan ayat tu.. orang tak tahu hati aku macam mana.. setiap kali aku keluar mesti dia ikot.. dia kenal kawan-kawan aku so tolong la jangan memulakan puna selisih faham dengan menyalahkan aku melebihkan orang lain.. tensionnnnn... sejak akhir-akhir ni aja dia tak mau ikot sebab dia tak pandai nak berborak dengan kawan-kawan aku.. so aku paham la. cukup time aku balik.. 

Maafkan ct abg.. sebab berkasar dengan abg. ct cuma nak abg faham jiwa ct macam mana.. Jangan tambah luka dihati ini.. Jangan menilai orang dari luaran... Ct tetap sayang abg.. cuma ct nak sendiri seketika.. mesej abg malam tadi telah mengingatkan ct luka-luka yang dulu... 




 Suka sangat dengan warna MERAH..
hihihi :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan