LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 30 Mac 2011

Ujian demi ujian....

 Langgar babi

da tak boleh bergerak..
tunggu trak datang
:(


Hanya ALLAH yang tahu perasaan ketika ini.. betapa aku menyayangi MY Vi ini.. Kerna kete ini aku bangkit dari kejatuhan diri aku suatu ketika dahulu.. pelbagai tomahan yang aku terima ketika mula2 aku membawa pulang kete ni.. MY Vi ni adalah suatu penghargaan besar dari BOS aku untuk aku.. Sebagai motivasi untuk aku gigih berusaha mencari rezeki untuk diri sdr, anak-anak n untuk mak walaupun aku ditinggalkan orang yang aku sayang.. Terima kasih kepadanya.. Hanya kepada dia tempat aku mengadu segala maslah aku.. dia memang pendengar setia.. Aku da malu nak menghadapnya. arini airmata aku menitis lagi dihadapannya.. malu.. terlalu malu..


pagi tadi suasana hujan tapi jalan lengang je, tiba-tiba aku terlanggar sesuatu.. aku tengok babi tu da tergolek-golek tengah jalan.. Ya ALLAH.. kete aku abis hancur depan.. mane datang ye babi ni.. sakitnya hati aku.. masa tu aku tengok adik dan kak long terkejut.. aku terus col BOS.. dalam hati aku da menangis, sesal, marah, kecewa sangat.. Apa la nasib yang menimpa aku ni.. tak sudah-sudah. col mok tih minta tolong ambil anak hantar  g sek..


da la aku kene hantar mak g terapi arini.. Ya ALLAH, berikan aku kekuatan untuk memlalui dugaan ini.. rasa nak menjerit je.. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan