LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 26 Mac 2011

belajar buat kek.. mehhh lorrr!!!.... :)

hai kawan-kawan, kita da tak ngajuk lagi dengan Papa Man.. hihihi. Noty kan aku ni.. ok arini nak cerita malam tadi aku belajar buat ♥Kek Kukus Velvet Hawflakes. da lame aku cari resipi yang ringkas untuk kek ni sebab aku ni malas nak g cari 'tepung Hongkong' rempah ratus la.. apa la.. yang sebenarnya nak 'save' bajet.. alhamdulillah da jumpa so aku pun mulakan projek aku tu...


 Bahan-bahannya

 pukul la sampai lembik.. hihihi

 asing kepada beberapa bahagiaan. ni terpulang pada individu

 ni masa mengukus.. selang selikan warnaye.. letak la Hawflakes ikot suka


 ok cayang.. ni la hasil ye setelah hampir 3 jam didapur

selamat mencube
lalalalalalalala
TQ 
khas 
kepada 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Tiada ulasan:

Catat Ulasan