LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 21 Mac 2011

Tq sayang... ♥

Alhamdulillah terlepas juga keinginan aku nak makan kek Secret Recipi.. Puas aku merenggek kat Papa Man ari sabtu aritu.. Papa Man kata " kalau dah nak sesuatu benda, merenggek kalah anak-anak"... huhuhu takpe kene bebel pun dah tak kisah janji hajat aku tercapai.. Tq cayang!!! ♥... Cayang abg.. cewahhh!!! ampu lebih nampk.. hihihi..


Petang sabtu tu terus g Senawang.. melepaskan hajat aku... Pergghhh sedap sampai menjilat jari.. Biar pun hari hujan mencurah-curah, aku tetap menikmati kek itu dengan begitu syahduuuu... Papa Man kata tak sangka kan orang perempuan ni kalau da mengidam orang keliling pun da tak pandang.. hihihi jangan la camtu cik abg.. nanti next pertemuan ct pulak belanja ok.. Tq Abang...

Ni la kek yang buat aku gileerr seketika..
ahaksss  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan